Suntem liderul pieței de lapte cu brand-ul Zuzu încă din anul 2008, cu o tradiție de peste 40 de ani în această industrie.
Suntem dovada că industria de lactate românească a avansat foarte mult, s-a aliniat cerințelor actuale de calitate și siguranță alimentară, dar și-a păstrat prospețimea și savoarea românească, pe care consumatorii le apreciază mai mult că niciodată.
Albalact produce lapte și lactate proaspete într-una dintre cele mai moderne fabrici din Europa Centrală și de Est - fabrica de la Oiejdea din județul Alba. Compania mai dezvoltă o gamă diversificată de brânzeturi în fabrica Rarăul din Bucovina, pe care a achiziționat-o în 2008 și care are o îndelungată tradiție în producția de brânză și cașcaval.
Urmând o strategie orientată permanent pe
modernizare și dezvoltare, Albalact a ajuns astăzi
LIDERUL PIEȚEI DE LAPTE DIN ROMÂNIA.
Albalact este lider și în alte segmente de piață, nu doar în lapte. Compania deține cel mai vândut brand de unt și smântână - brand-ul tradițional Albalact.
Pe segmentul iaurt, Albalact este al doilea mare producător, cu brand-ul Zuzu, la fel și în categoria brânză proaspătă de vaci - unde compania ocupă locul doi cu brand-ul Rarăul.
VALORILE NOASTRE
Creăm brand-uri românești de top și creștem profitabil,
prin inovație și excelență
Albalact a fost preluată în 1999 de Familia Ciurtin din Alba-Iulia. Compania a crescut constant și a dezvoltat brand-uri românești de renume, prin contribuția vizionară a lui Raul Ciurtin, tânărul antreprenor care a renunțat la cariera de medic, pentru a lua în mână frâiele afacerii.
Raul Ciurtin a condus Albalact că președinte și, o perioadă de timp, și că director general, timp de 17 ani. A dezvoltat compania, a creat și propulsat brand-uri românești, a investit constant și a inovat în piața românească a lactatelor.
În 2016, Albalact a devenit parte a grupului Lactalis,
cea mai mare companie de lactate din lume, cu o cifră de afaceri de 17 miliarde euro în 2015. Albalact a intrat în Grupul Lactalis în urmă licitației care s-a încheiat cu succes pe 19 septembrie 2016, la Bursa de Valori București.
Grupul Lactalis este prezent, azi, în 83 de țări de pe toate continentele, deține unități de producție în 43 de țări din lume și gestionează un portofoliu cu brand-uri internaționale renumite, dar și cu brand-uri locale importante.
Inovația este emblema Albalact și promisiunea pe care compania a făcut-o consumatorilor săi acum aproape un deceniu, când a lansat Fulga și Zuzu - două dintre cele mai populare brand-uri românești.
De la primele brand-uri pe care le-a construit cu îndrăzneală și încredere, Albalact a continuat să investească în brand-uri, în tehnologie, în concepte noi, atât la nivel de produs, cât și la nivel de ambalaj, în proiecte mari, multe dintre ele - de pionierat.
Albalact înseamnă grijă pentru calitatea produselor, prospețime, tradiție românească, îmbinate cu tehnologia avansată, viziuni moderne și cele mai bune surse de lapte din Alba și Bucovina.
VREM SĂ FIM
PRIMA ALEGERE
a consumatorului în fiecare moment al vieții, oferind tot
ce-i mai bun din lapte împreună cu partenerii noștri.
MISIUNEA NOASTRĂ
Să creăm brand-uri românești de top și să creștem profitabil, prin inovație și excelență
Să satisfacem nevoile consumatorilor, oferindu-le produse accesibile, obținute din lapte de cea mai bună calitate, selectând atent furnizorii și stabilind standarde înalte de fabricație
Să investim permanent creând noi tendințe și contribuind la creșterea pieței, a clienților și a categoriilor, împreună cu partenerii noștri
Ne pasă și punem pasiune în tot ce facem
Suntem ambițioși, fermi și consecvenți în a ne atinge obiectivele și a face lucrurile bine
Suntem onești, ne onorăm promisiunile și oferim respect înainte de a-l pretinde
Încurajăm ideile bune, promovăm inițiativele și inovăm permanent
Acționăm că o familie, susținem toleranța, apreciem bucuria de a lucra împreună