Cristina Miclea
Cristina Miclea coordonează strategia de Marketing a Diviziei Lactate a Grupului Lactalis România din anul 2019. În acest rol, Cristina este responsabilă cu poziționarea și dezvoltarea tuturor brandurilor de lactate ale companiilor Albalact, Covalact si Dorna Lactate, conduce implementarea campaniilor de lansare și comunicare a brand-urilor și produselor, inițiază proiecte de cercetare pentru obiceiuri de consum. Anterior, Cristina Miclea a deţinut funcţia de director de marketing al Albalact între anii 2010 şi 2019. În compania Albalact, Cristina lucrează din 2006, când s-a alăturat echipei ca brand manager. Ea a finalizat cu succes cele mai importante și de amploare proiecte ale companiei: rebranding-ul Zuzu (2010), lansarea brand-ului Rarăul la nivel național (2010), rebranding-ul Albalact, lansarea în exclusivitate a celui mai modern ambalaj de lapte – bidonul de plastic cu mâner (2014). Cristina este absolventă a Facultății de Știinte Economice a Universității “Babeș-Bolyai” din Cluj Napoca, cu specializare în Marketing și are o experiență de peste 20 de ani în acest domeniu.
Echipa de management