22 aprilie 2014 www.revista-piata.ro
In totalul categoriei, inovatia este vizibila cel mai mult in segmentele iaurturi si branzeturi.
Brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29,5% in valoare, precum si lider in total piata de lapte – UHT si pasteurizat – detinand o cota de 21,1% in valoare, in septembrie 2013. Extinderea si in categoria iaurt a propulsat Albalact in topul primilor trei producatori pe acest segment, ne comunica reprezentantii companiei, citand ca sursa datele A.C. Nielsen, septembrie 2013. De asemenea, dezvoltarea portofoliului de branza de vaci a adus compania din judetul Alba pe locul doi in topul producatorilor pe acest segment. Albalact este lider de piata in categoriile unt de masa si smantana, cu brandul De Albalact.
La capitolul lansari recente, Albalact puncteaza Zuzu Bifidus Snack, cel mai important proiect, care completeza portofoliul gamei de iaurt Zuzu. Este o inovatie in aceasta categorie, mai ales pentru ca are combinatii de cereale si fructe unice pe piata, cum este mixul de goji cu stafide si merisoare sau mixul de fulgi de ovaz cu seminte de in, de dovleac sau de floarea-soarelui.
La inceputul acestui an, s-a extins Poiana Florilor, un brand mai tanar in portofoliul Albalact in categoria iaurt, si s-a lansat gama de iaurturi cu aroma de fruct intr-o varianta mai mica, de 100 de grame.
Fruzu si-a imbogatit si el portofoliul cu doua variante, Fruzu cu portocale si Fruzu cu mar copt si scortisoara. In plus, a aparut varianta „single SKU”, tot din motive de accesibilitate pentru consumator.
Unele schimbari importante au avut loc foarte recent. Portofoliul Zuzu, de pilda, a trecut printr-o noua etapa de branding, cu mici schimbari de design si ambalaj, care vor consolida identitatea brandului si ii vor conferi o si mai buna vizibilitate la raft. Noutatile vizeaza si retetele, schimbate sau imbunatatite, in special la iaurtul de fructe.
Albalact este o companie care investeste si inoveaza continuu, tocmai pentru ca inovatia joaca un rol uriasin succesul unui produs”, precizeaza Cristina Miclea, Director Marketing, Albalact. „Deocamdata suntem in pregatirea campaniilor viitoare, vizam un mix de actiuni de informare la raft, vizibilitate, promotii, degustari si proiecte speciale cu marii retaileri. De asemenea, continuam colaborarea si cu comerciantii din retailul traditional, pe proiecte de crestere a vizibilitatii produselor noastre si in acest format de vanzare.