12 aprilie 2011
Zuzu – brand-ul companiei Albalact – a lansat iaurturile la pahar, foarte gustoase, hrănitoare, care ne dau vitalitate şi multă energie pentru toată ziua. Zuzu iaurt la pahar este tocmai bun de pus pe masă la micul dejun, de luat la serviciu, în parc, în coşul de picnic la iarbă verde şi oriunde mai vrem să avem cu noi o gustare sănătoasă. Zuzu iaurt este proaspăt, ne înveseleşte, ne trezeşte simţurile şi potoleşte foamea.
Gama Zuzu iaurt la pahar include: Zuzu iaurt de baut 2% grasime, la 350 de grame, Zuzu iaurt natural 3% grasime, la 140 de grame si 400 de grame, Zuzu iaurt cu piersici si caise, Zuzu iaurt cu capsuni si Zuzu iaurt cu visine – fiecare cu 2,6% grasime, la 125 grame. Gama Zuzu iaurt la pahar are si „portia de dieta” – Zuzu iaurt degresat 0,1% grasime, la 140 grame.
„Iaurtul la pahar completeaza portofoliul de iaurturi Zuzu, prezente pana acum la raft doar in cutii Tetra Top, cu capac si gramaj mai mare. Am decis sa le lansam pentru ca iaurtul face parte dintr-o categorie importanta de lactate, a doua ca volum de vanzari dupa lapte si cu ponderea cea mai mare in valoare. In plus, desi in 2010 piata de FMCG a suferit o scadere, iaurtul a inregistrat o crestere semnificativa, de 6% in volum (conform datelor de piata MEMRB), iar asta ne-a oferit o oportunitate de completare a portofoliului. Iaurturile se afla in top 5 alimente de baza din cosul zilnic al romanilor, iar paharele cu gramaj mic reprezinta portia ideala pentru consumul de moment, e ca o gustare”, declara Celina Condorovici, brand manager Albalact pentru Zuzu.
Extinderea de portofoliu vine la scurt timp dupa ce brand-ul Zuzu a fost relansat de Albalact, cu o noua identitate vizuala, care-i aduce mai multa prospetime, culoare si vizibilitate. Locul penelor care defineau ambalajul a fost luat de petale si frunze care subliniaza mai puternic originea naturala si prospetimea produsului.