16 noiembrie 2020 Revista Piata
Grupul Lactalis România a lansat, recent, sub brandul Zuzu, patru noi produse în segmentul kefirului. Gama I Love Kefir cuprinde o variantă natur și trei variante cu fructe: lămâie și lime, căpșuni și mentă și vișine și hibiscus.
Zuzu I Love Kefir beneficiază de o pagină proprie de facebook și un website propriu care comunică concis beneficiile noilor produse dar și ale consumului de kefir: este ”generos cu nutrienții”, este ”benefic pentru digestie”, este ”entuziast cu imunitatea” și conține ”11 culturi lactice”.
Noua lansare înseamnă și pătrunderea brandului Zuzu într-un nou segment al pieței lactatelor, după iaurturi și lapte (incluzând aici și băuturile pe bază de lapte – lapte cu cacao, lapte cu vanilie sau frappe). Pe segmentul de kefir, Lactalis România mai este prezent cu produse sub brandurile Albalact și Covalact.
În ultimii ani, kefirul a fost unul din segmentele cu cea mai rapidă creștere a consumului, alături de deserturile pe bază de lapte, sana și laptele bătut. Evoluția aceasta se înscrie în trendul ascendent al consumului produselor healthy și cu valoare adăugată ridicată.