16 noiembrie 2020 Revista Piata
Zuzu intră pe segmentul kefirului cu o gamă cu patru variante
Grupul Lactalis România a lansat, recent, sub brandul Zuzu, patru noi produse în segmentul kefirului. Gama I Love Kefir cuprinde o variantă natur și trei variante cu fructe: lămâie și lime, căpșuni și mentă și vișine și hibiscus. Zuzu I Love Kefir beneficiază de o pagină proprie de facebook și un website propriu care comunică […]
Citește mai departe17 septembrie 2020 Revista Progresiv
Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019
Producătorul Albalact a bifat o creștere de peste 8% în 2019, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice. Cifra de afaceri a ajuns la aproape 673 de milioane de lei, iar profitul net s-a ridicat la 20,5 milioane lei. „Evoluția Albalact în 2019 este cea prognozată și așteptată, compania a înregistrat un ritm de creștere […]
Citește mai departe30 mai 2019 Revista BIZ
O poveste cu vloggeri din vârf de munte
23 de săteni care trăiesc izolați în cătunul Tecșești, din județul Alba, au devenit vedete de vlog. Tecșești Vlogs, un proiect susținut de Albalact și îmbrățișat cu entuziasm de comunitatea locală, este menit să reconstruiască și să conserve o frumoasă lume veche. Din 2018, compania Albalact s-a alăturat eforturilor de restaurare a satului tradițional Tecșești, […]
Citește mai departe27 mai 2019 Revista Progresiv
Ce spune directorul Lactalis România despre consolidarea businessurilor preluate
Preluările de companii realizate în ultimii 11 ani au dus afacerile gigantului francez Lactalis pe piața locală la 250 de milioane de euro. Ce urmează? Aflați din primul interviu acordat de Giampaolo MANZONETTO – managerul care conduce companiile deținute de Lactalis în România – după finalizarea achizițiilor. Vă numărați printre cei mai „longevivi” manageri expați […]
Citește mai departe4 februarie 2018 Ziarul Financiar
Relansarea Fulga a adus brandului de lactate vânzări mai mari cu 36%
Brandul Fulga, cu o istorie de 14 ani, reprezintă mai mult de 10% din vânzările anuale ale Albalact, liderul pieţei de lactate. Albalact, cel mai mare jucător de pe piaţa de lactate după cifra de afaceri raportată în 2016, a relansat în a doua parte a anului trecut brandul Fulga, care are ca principal target […]
Citește mai departe18 aprilie 2017 manager.ro
Albalact încheie colaborarea cu BVB. Acțiunile grupului au fost retrase de la tranzacționare.
Acțiunile Albalact, cel mai mare producător de lactate din România, au fost delistate marți de la tranzacționare pe bursă, la cererea noului proprietar al societății, grupul francez Lactalis. Acționarul majoritar al companiei, BSA International, compania holding care deține filialele Lactalis din afara Franței, a solicitat ASF inițierea procedurilor retragerii acționarilor Albalact încă din noiembrie 2016, […]
Citește mai departe4 aprilie 2017 revistabiz.ro
Albalact își consolidează echipa de management
Grupul francez Lactalis i-a numit pe Giampaolo Manzonetto și pe Irina Măndoiu în funcțiile de director general și, respectiv, director general adjunct al Albalact România. Consiliul de Administrație al grupului Lactalis l-a numit la începutul lunii aprilie, în funcția de director general al Albalact România, pe Giampaolo Manzonetto. Giampaolo Manzonetto, care se află de asemenea […]
Citește mai departe10 august 2016 revista-piata.ro
ZUZU lansează iaurtul STORS și creează o nouă categorie de iaurturi
Zuzu STORS – abia lansat de Albalact – este iaurtul obținut printr-un proces de fabricație introdus în premieră în România, prin care iaurtul este “stors” pentru a păstra tot ce are mai bun, mai pur și mai nutritiv. Noile iaurturi Zuzu Stors sunt produse exclusiv din cel mai bun lapte proaspăt de la ferme locale […]
Citește mai departe6 iulie 2016 economica.net
Consiliul Concurenței a autorizat preluarea Albalact de către grupul Lactalis
Consiliul Concurenței a autorizat operațiunea de concentrare economică realizată prin preluarea SC Albalact SA, SC Rarăul SA și SC Albalact Logistic SRL de către B.S.A. International, potrivit unui comunicat al Consiliului Concurenței. La finele lunii ianuarie, Albalact a anunțat că acționarii care dețin 70% din companie au semnat un contract de vânzare a producătorului de […]
Citește mai departe28 ianuarie 2016 adevarul.ro
Compania Albalact, lider pe piața națională a lactatelor, preluată de grupul francez Lactalis
Albalact, cea mai mare companie cu acționari români din industria laptelui a fost preluată de grupul francez Lactalis. Valoarea tranzacției este de 407 milioane de lei, din care vor fi scăzute datoriile nete ale Albalact. Contractul a fost semnat miercuri de acționarii Albalact și Lactalis, iar acesta va ajunge la Consiliul Concurenței, urmând ca Lactalis […]
Citește mai departe22 iunie 2015 Eva.ro
Zuzu lansează iaurturile Bifidus cu culturi lactice vii
Zuzu, liderul* pieței de lapte, dezvoltă portofoliul de iaurturi pe categoria “sănătate activă” și lansează noile iaurturi Bifidus cu culturi lactice vii, care contribuie la echilibrul sistemului digestiv. Iaurturile Zuzu Bifidus conțin combinațiade culturi vii Bifidobacterium BB-12® si Lactobacillus acidophilusLA-5®. Consumate cu regularitate, BB-12® și LA-5® protejează flora intestinală și asigură echilibrul digestiv. Sunt bacteriile […]
Citește mai departe4 iunie 2015 Capital.ro
Albalact, la Bursa de Valori București
Cea mai mare companie de lactate din piaţa românească a trecut pe piaţa reglementată de la Bursa de Valori Bucureşti. În timpul umflării balonului speculativ din anul 2007 a captat imaginaţia investitorilor fiind una dintre cele mai vizibile companii de pe piaţa Rasdaq. Albalact SA (ALBZ) a devenit post-criză cea mai mare companie de lactate […]
Citește mai departe30 mai 2015 ZF.ro
Topul celor mai mari companii din industria laptelui. Un nou lider pe piață.
Piaţa lactatelor, evaluată la circa 4 mld. lei, devine un sector tot mai „vânat“ atât de multinaţionale, care încearcă să îşi crească afacerile într-o industrie cu o evoluţie timidă, cât şi de antreprenorii români, care se bazează pe consumul tot mai mare de produse tradiţionale româneşti. Anul trecut, Albalact, companie cu acţionariat majoritar românesc, a […]
Citește mai departe23 februarie 2015 BusinessMagazin.ro
Raul Ciurtin, Albalact: “Am avut curajul să investesc, să inovez înaintea celorlalți și mai mult decât alții”
Ce sfaturi mi-aş da mie însumi/însămi dacă aş avea din nou 20 de ani, dar cunoştinţele şi experienţa de astăzi?“. Cei mai admiraţi antreprenori şi executivi din România răspund în premieră la această întrebare şi vorbesc despre lucrurile pe care le-ar fi putut face diferit. Raul Ciurtin, Presedintele Albalact: În 1999, abia absolvisem Facultatea de […]
Citește mai departe6 februarie 2015 ZF.ro
Bidonul de plastic a urcat cu 20% cota Albalact pe piața laptelui
Albalact, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor, a înregistrat în perioada mai-noiembrie 2014 o creştere de 20% a cotei de piaţă în categoria lapte, de la circa 22% la 27,6% avansul fiind datorat lansării bidonului de lapte cu mâner pentru brandul Zuzu. Cu bidonul de lapte am reuşit să creştem categoria […]
Citește mai departe29 ianuarie 2015 Wall-Street.ro
La prânz cu managerul pentru care a fi numărul 1 este un pariu câștigat deja de 2 ori
Stephane Batoux (50 ani) a venit la Albalact în iunie anul trecut, după un mandat de doi ani în poziția de director general la Coca-Cola HBC România. Anterior acestei funcții, Batoux a condus timp de trei ani afacerile companiei Danone România, tot în funcția de director general. În tot acest timp a preferat să rămână […]
Citește mai departe18 iunie 2014 incomemagazine.ro
Francezul Stephane Batoux, noul director general de la Albalact
Albalact face o schimbare strategică în management, într-un moment în care compania urcă pe locul 2 în topul producătorilor de lactate din România și își consolidează tot mai strâns poziția de lider în piață prin investiții importante și proiecte noi. Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola România și un executiv francez de top pe […]
Citește mai departe4 iunie 2014 www.revista-piata.ro
Inovatie in cadrul brandului Zuzu: lactate ambalate in bidoane de plastic cu maner
Albalact a lansat recent, in cadrul brandului Zuzu, o gama de produse lactate ambalate in bidoane din plastic cu maner, noul ambalaj reprezentand o premiera in Romania. Inovatia are ca obiective principale dezvoltarea categoriei de produse lactate prin cresterea consumului de produse ambalate si fiscalizate, precum si consolidarea pozitiei pe piata a brandului Zuzu. Deocamdata, […]
Citește mai departe22 aprilie 2014 www.revista-piata.ro
Producatorii de lactate mizeaza pe inovatie de produs
In totalul categoriei, inovatia este vizibila cel mai mult in segmentele iaurturi si branzeturi. Brandul Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 29,5% in valoare, precum si lider in total piata de lapte – UHT si pasteurizat – detinand o cota de 21,1% in valoare, in septembrie 2013. Extinderea […]
Citește mai departe22 aprilie 2014 www.revista-piata.ro
Importanta loializarii in procesul strategiei de marketing
La sfarsitul lunii trecute, speakeri experimentati in “stiinta loializarii”, alaturi de peste 100 de participanti la cea de a doua editie a “fmcg & retail Marketing Conference”, au adus in prim plan atributele cheie ale strategiei de fidelizare a consumatorilor, precum si o serie de provocari si experiente relevante in domeniu. Prima concluzie desprinsa in […]
Citește mai departe25 februarie 2014 www.wall-street.ro
Raul Ciurtin tine Albalact pe fierbere: cum arata cel mai indraznet pariu de pe piata lactatelor
Intr-un peisaj aglomerat, in care jucatori de calibru international se lupta pe cei doar 32 ml de lapte consumati de romani zilnic, producatorul de lactate Albalact creioneaza de la Alba-Iulia un plan indraznet si realizabil: in trei ani compania controlata de omul de afaceri Raul Ciurtin vrea prima pozitie in cele mai importante categorii din […]
Citește mai departe4 noiembrie 2013 www.businessmagazin.ro
Raul Ciurtin, președinte și director general Albalact – locul 12 în Topul celor mai admirați CEO din România
Raul Ciurtin este antreprenorul care a transformat Albalact, o fabrică falimentară, într-o companie care se luptă în domeniul lactatelor cu multinaţionale. În ultimii cinci ani compania lui Raul Ciurtin, care este listată la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucureşti, a crescut cifra de afaceri de peste două ori şi jumătate şi a urcat […]
Citește mai departe21 iunie 2013 www.revista-piata.ro
Irina Mandoiu, director comercial Albalact
Anul trecut a insemnat pentru compania Albalact relansarea brandului Raraul si introducerea unor noi sortimente sub acest brand. Care a fost impactul noilor sortimente in vanzarile companiei? Impactul a fost semnificativ, dar nu din punct de vedere al volumelor, pentru ca piata de branza proaspata, in total piata lactate, nu reprezinta un procent foarte mare. […]
Citește mai departe12 aprilie 2011
Zuzu iaurt – mai cu viata!
Zuzu – brand-ul companiei Albalact – a lansat iaurturile la pahar, foarte gustoase, hrănitoare, care ne dau vitalitate şi multă energie pentru toată ziua. Zuzu iaurt la pahar este tocmai bun de pus pe masă la micul dejun, de luat la serviciu, în parc, în coşul de picnic la iarbă verde şi oriunde mai vrem […]
Citește mai departe10 martie 2011 Ziarul Financiar
Topul Alb: care sunt cele mai mari 20 de fabrici de procesare a laptelui
Citește mai departe28 februarie 2011 Ziarul Financiar
Cine sunt investitorii care au cumparat „Vacile Zuzu” de la Albalact si care mai fac o ferma cu peste 2000 de capete
Citește mai departe11 februarie 2011 www.smark.ro
Cum arata strategia de marketing a unui lider de piata
Cand vorbim despre un brand care este liderul pietei de lapte, scepticii si conservatorii in ale comunicarii sunt rugati sa-si ia notite. Tema pentru acasa? Cum devii lider pe una dintre cele mai competitive piete, cea a laptelui? Dam si un indiciu: curaj si inovatie. Alte indicii? Cristina Miclea (Director Marketing, Albalact)spune ca, in 2011, […]
Citește mai departe10 februarie 2011 Wall-Street.ro
Mesajul unui executiv de top: Pregatiti-va pentru un an mai greu! Consumul nu isi revine
“Desi 2010 a fost un an foarte, foarte greu, 2011 va fi si mai greu”, considera Raul Ciurtin, presedintele si directorul general al Albalact Alba Iulia, unul dintre cei mai importanti producatori locali de lactate. Dupa ce a luat pulsul primei luni din an, acesta vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre sansele unei resuscitari a […]
Citește mai departe17 noiembrie 2010 www.businessmagazin.ro
Promotie cu moderatie
Cand banii din portofelul cumparatorilor se imputineaza pe zi ce trece, chiar si cheltuielile cu bunurile de larg consum sunt afectate. Invitatii celui mai recent BUSINESS Club au fost de parere ca strategiile pe care le-au adoptat dau roade, chiar daca acest domeniu a fost ultimul in care s-au resimtit efectele crizei. Mai mult, aceasta […]
Citește mai departe29 septembrie 2010 www.revista-piata.ro
Zuzu numara in toamna asta bobocii din rebranding
Interviu cu Cristina Miclea – Albalact si Beatrice Danis – Brand Tailors Lider pe piata laptelui din septembrie 2008, Zuzu a fost rebranduit an aceasta vara cu scopul declarat de a mai castiga o cota de 1-3% din piata laptelui pana la sfarsitul anului. Cristina Miclea , director de marketing la Albalact, persoana care s-a […]
Citește mai departe20 septembrie 2010 www.businessmagazin.ro
Pe o piata in declin, Albalact pariaza pe crestere
Dupa ani in sir in care Albalact a investit zeci de milioane de euro in capacitati de productie, bugetul cheltuit in 2010 este de doar cateva milioane de euro. Intr-un an care va aduce procesatorilor de lapte o scadere estimata de zece procente a valorii vanzarilor, pe ce pariaza compania lui Raul Ciurtin? In cladirea […]
Citește mai departe10 septembrie 2010 Wall-Street.ro
Cum se maturizeaza Zuzu cu o investitie de 500.000 euro
Dupa 4 ani de la lansarea pe piata lactatelor, Zuzu, unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Albalact, are incepand cu luna iulie haine noi. Motivul? O usoara maturizare a marcii, proiect in care producatorul de lactate va investi in acest an 500.000 de euro. www.wall-street.ro
Citește mai departe9 septembrie 2010 www.businessmagazin.ro
Zuzu, care realizeaza 40% din vanzarile Albalact, are cont pe Facebook
Zuzu, marca de lapte cea mai bine vanduta, cu o cota de piata de 20% in categoria de lapte pasteurizat si circa 30% din segmentul lapte UHT si pasteurizat, a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding. Valoarea totala a proiectului (care include cercetarea, proiectul de rebranding, comunicarea si implementarea) se plaseaza in jurul a […]
Citește mai departe1 septembrie 2010 Ioana Visul Copiilor
Albalact lanseaza Raraul – floarea laptelui din Bucovina
Citește mai departe1 septembrie 2010 Magazin Progresiv
Zuzu avea nevoie de o ancorare mai puternica in atributele fundamentale ale categoriei de lactate
Citește mai departe25 august 2010 www.businessmagazin.ro
Hainele cele noi ale lui Zuzu. De ce tocmai acum?
Liderul de pe piata laptelui, Zuzu, a trecut printr-un amplu proces de rebranding. Tinta e clara: cresterea cotei de piata cu 1-2% pana la sfarsitul anului, pe o piata in scadere. Altfel spus, cu noua infatisare, marca spera sa cucereasca din cotele competitorilor. Dupa un an in care Albalact a lasat un val de tacere […]
Citește mai departe11 august 2010 Wall-Street.ro
Directorul de marketing al Albalact: Criza nu este un motiv sa blochezi investitiile in branduri
Cu toate ca mediul de afaceri local traverseaza o perioada dificila, cu o presiune accentuata pe toate bugetele, companiile ar trebui sa evite blocarea investitiilor in branduri pe motivul crizei financiare, crede Cristina Miclea, director de marketing Albalact, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria laptelui din Romania. www.wall-street.ro
Citește mai departe20 mai 2010 www.businessmagazin.ro
Cei mai buni tineri manageri din Romania
BUSINESS Magazin a premiat in 2010 a cincea serie de tineri manageri si antreprenori, in cadrul unei gale organizate impreuna cu partenerii Romtelecom si RBS Bank Romania, o data cu lansarea celei de-a cincea editii a catalogului „100 Tineri Manageri de Top”. www.businessmagazin.ro
Citește mai departe